آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آرین من و بابایی

بدنیا آمدن آرین

1390/6/1 13:48
نویسنده : مامان نی نی
225 بازدید
اشتراک گذاری

من در اول تیر ماه ساعت 1.5 بعد از ظهر بستری شدم بابایی و خاله پریسا همراهم بودن  تو عزیزم ساعت هفت عصر بدنیا اومدی لحظه تولدت رو فکر نکنم بتونم توصیف کنم وقتی گریه کردی من هم همراهت گریه می کردم و عاشقانه صدات میکردم  هر روز به اون لحظه فکر می کنم و بیشتر عاشقت میشم پسر طلای من تو در بیمارستان امدادی بدنیا اومدی و اسم مامایی که تو رو بدنیا اورد خانم نیتی بود خانم خیلی خوبی بود خدارو هزار هزار بار شکر زایمان خوبی داشتم  بابا مهدی هم تمام این مدت  پشت در اتاق زایمان بوده و برای سلامتیمون قران می خونده دوستت دارم مهربانم همه کسانیکه دوستمون دارن تو بیمارستان منتظر تولدت بودن و اونقدراز خوشحالی  اونجارو شلوغ کرده بودن که بابا مهدی با زور ساکتشو ن کرده بوده شب بابایی عمه ناریلا و خاله پریسا همراهمون بودن  یه لحظه هایی خوبی تو رو دیدن بوسیدنت و شیر دادنت قربون پسر قد بلندم بشم بابا مهدی از خوشحالیش به همه کادر بیمارستان شیر خرما و شیرینی داد  و همه دارن ازت عکس میندازن بابا مهدی وقتی تو رو دید از خوشحای گریه کرد 2 تیرماه از بیمارستان مرخص شدیم و همراه مادر اومدیم خونه خوش اومدی یکی یکدونه مامان و بابا به خونه خودت 6روز بعد از تولدت بابایی برات شناسنامه گرفت و ما برات اسم آرین رو انتخاب کردیم انشااله همیشه همیشه نامدار باشی و در دنیا و آخرت با نیکان و صالحان همراه باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماریانوش
1 شهریور 90 13:53
سلام اگه دوس دارین عکس نینیتونو به صورت پازل یا طرح های دیگه داشته باشین یه سری به اینجا بزنین: http://maryanoosh.niniweblog.com/cat5.php