آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آرین من و بابایی

تعیین جنسیت

1390/6/1 13:16
نویسنده : مامان نی نی
210 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین باری که من و بابایی متوجه شدیم نی نی که تو دل منه یه آقا پسره گل گلابه 10 بهمن ماه  سال89 بود  اون موقع 19 هفته و 6 روزه بودی لبخنداونروز من تو مدرسه یه دل درد خیلی شدیدی گرفته بودم گریهکه خانم مدیرمون زنگ زد بابا بیاد دنبالم کسی هم تو مدرسه خبر نداشت یه نی نی دارم تعجبهمه نگران شده بودن بابایی هم خودشو با عجله رسوند  ومنو برد درمانگاه خاله سهیلا ماماشون منو معاینه کرد و گفت نگران نی نی نباش شاید سنگ کلیه داری با اینکه درد خیلی خیلی بدی بود خوشحال بودم که برای کوچولوم اتفاقی نیفتاده من همراه بابایی و خاله سهیلا رفتیم امدادی دکتر منو معاینه کرد و رفتم سونوگرافی ازکلیه هام درست بود یه سنگ تو کلیه سمت راستم بود و من اونقدر درد داشتم خمیازه تو سونو بودیم که بابایی یواشکی از آقایی دکتر حاج عباس زاده پرسید  نی نی دختره یا پسر دکتر هم گفت مبارکه اوغلاندو  خاله پریسا و خاله سهیلا هم اونجا بودن تبریک گفتند من و بابایی هم خیلی خوشحال شدیم و خدا روشکر کردیم شب بیمارستان بستری شدم تا مسکن های مخصوص دریافت کنم بابایی و خاله سهیلا شب موندن پیشم   دکتر زینلی بهم گفت درد سنگ کلیه رو تحمل کردی می تونی درد زایمان طبیعی رو تحمل کنی و مصمم تر شدم تا رو با زایمان طبیعی بدنیا بیارم خنثیمامان مریم و باباجون و خاله سپیده و عمو مصطفی اومدن ملاقاتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
26 تیر 91 21:54
خاله خیلی باحال نوشتی یادته سنگ کلیت افتاد تو لیوان نگه داشته بودی باورت نمیشد که افتاده.راستی نظر بقیه بزار ماهم بخونیم ببینیم چیا گفتن