آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرین من و بابایی

تبریک

1393/2/30 10:48
نویسنده : مامان نی نی
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم........با تاخیر فراوان سال نو رو به همتون تبریک میگم  متاسفانه ماه قبل نتونستم برای پسرم مطلبی بنویسم ...اما قبل از اون بهمحبت

  1. خودم و مامان خودم و مامان همسری روز مادر رو تبریک میگم .
  2. خودم و مامان و بابایی خودم و مامان و بابایی همسری روز معلم رو تبریک میگم .
  3. بابا مهدی و بابای خودم و بابایی همسری روز مرد رو تبریک میگم.
  4.  فرانک عزیزم و آقا مهرداد نامزدیشون رو تبریک میگم.
  5. الهام عزیزم و علی آقا نامزدیشون رو تبریک میگم .
  6. تولد خاله پریسا و عمو هادی و عمو مصطفی و دایی نصراله و مهدیس عزیزم رو تبریک میگم .

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 امسال به مناسبت روز معلم همراه بچه های مدرسه و آرین عزیزم  رفتیم اردو که خیلی آرین پسر خوبی بود و خوش گذشت .....آرین طلایی مامان ناز و بازیگوش شده و عاشق بازی کردن  تو پارک و با بچه ها شده ..و وقتایی که نماز می خونم از من میخوای که یه سجاده جدا برای شما پهن کنم و بلند بخونم تا شما هم بتونی تکرار کنی خیلی خوب بسم اله ...رو میگی ..خدایا مهربون مراقب همه بچه باش.  دوستت دارم پسر مهربونم که وقتایی که خسته ام به من میگی مامان من خوشحالت میکنم عاشق این جملتم پسر خوبم .... محبت

پسندها (1)

نظرات (0)