آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرین من و بابایی

پسرک برفی مامان

1392/12/12 16:18
نویسنده : مامان نی نی
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گرم من و آرین رو در این هوای سرد و برفی زمستون پذیرا باشید دوستان خوب و مهربونمون....بالاخره این دفعه میخام براتون عکس بذارم هههههههههههههههه. هفته گذشته تو شهر ما حسابی برف بارید و من آرین رفتیم با بچه های کوچه برف بازی و خیلی خوش گذشت......یه بارم برف رو اوردیم خونه و ادم برفی در سایز کوچیک آرین جون درست کرد ...لپ تابمون هم درست شد خدارو شکر و  چند تاازنتایج امتحانات ترم اول هم به دستمون رسیده که خدارو شکر  رضایت بخش بود..........قراره تو پارک نزدیک خونمون یه شهربازی افتتاح بشه که پوستر ها و بنر های تبلیغاتیش آرین رو به شوق و ذوق میاره و هر روز از بابا مهدی سراغ بازشدن شهر بازی رو میگیره .یکشنبه من تعطیل بودم رفتیم خانه بازی و حسابی آرین طلایی من بازی کرد و خوش گذروند. پسرم در انجام کار های کامپیوتری خیلی مهارت پیدا کرده و آفرین به هوشش  ماشاا.... خیال باطلتولد  خاله لیلای مهربون و خا له سهیلای عزیزآرین رو از همین جا تبریک میگم صد سال به این سالها باشه .....قلب روز ولنتاین و سپندار مذگان رو هم به عشق های خوذم مهدی و آرین عزیزم تبریک میگم قلبقلب

له

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)