آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرین من و بابایی

یلدا مبارک

1392/9/29 15:12
نویسنده : مامان نی نی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  همه دوستان ........متاسفانه ماه پیش سرم خیلی شلوغ بود و نتونستم برای پسرم به یادگار چیزی بنویسم  .ما هم مثل بقیه عاشورا و تاسوعا رو گذروندیم ولی برای من و بابا مهدی یه تفاوتی داشت و اون سوال ها و علاقه مندی آرین به این مراسم و عزاداری ها بود و خیلی با دقت تماشا می کرد .......دیشب تولد عمه نازیلا و به قول آرین عمه توپول بود که خونه خاله میترای بابایی جشن گرفتیم.عمه مهربون تولد مبارککککککککککککک. مدرسه ها برای یه ماه به خاطرامتحانات تعطیله و امتحان های من و بابایی برای دانشگاه شروع می شه برای همه دانشجویان ارزوی موفقیت دارم..... پسرم بزرگتر و خیلی خیلی مهربون شده ..... والان با بابا مهدی حمومه و صدای اواز خوندنش که می گه کیک تولد تولد میاد عاشقتم  پسر طلایی من .. کریسمس و تولد حضرت مسیح رو تبریک می گم .....و شب اربعین از همه شما خوبان التماس دعا دارم و تسلیت می گم ....... میام براتون عکس می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
2 دی 92 19:39
مهسا مرسی که عکس ها و خاطرات آرین عزیزم و مینویسی.واقعا ممنون.آرین عشق عمه خیلی خیلی دوست دارم.بوووووووووووووس