آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آرین من و بابایی

جشن آتش نیک باد

1391/12/29 15:54
نویسنده : مامان نی نی
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلا م به همه.........و تبریک سال نو به دوستان عزیز و همراهان همیشگیمون....... با اینکه امروز سرم واقعا شلوغ بود ولی باید میومدم و آخرین پست وبلاگ آرین رو مینوشتم . امروز آخرین سه شنبه سال 91 و همون چهار شنبه سوری امشب قراره خونه مامان مریم باشیم و بعداز آتیش بازی و ترقه بازی شیطان بریم باغ اقاجون.... آرین دیگه می تونه کلمات رو واضح بگه و از این بابت من و بابا مهدی خیلی ذوق زده هستیم . یه بازی

که آرین خیلی دوست داره بازی نشونه است که آرین پشت در قایم میشه و من برای اینکه اونو پیدا کنم از ش  سوالاتی مثل صدای حیوانات بوس صدار دار  خنده الکی گریه الکی ...........می پرسم و آفرین و هزار ماشالا به پسرک باهههههههههههوشم که همه نشونه ها رو به درستی جواب میده ...........دوربین رو برای امشب گذاشتم شارز و نمی تونم عکس فعلا بذارم سعی می کنم عکس های جدیدو داغ رو زود براتون بذارم. خدارو شکر خبر خوشی که قرار بود بهمون برسه رسید.  بهترین هارو در سال جدید کنار خانواده هاتون آرزومندم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)