آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آرین من و بابایی

آرایشگاه رفتن آرین

1391/8/5 14:57
نویسنده : مامان نی نی
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم ........... اولین ماه از سومین فصل سال هم تموم شد و جوجه ناز من هم خدا رو شکر بزرگتر شده.  این ماه بالا خره بابا مهدی به آرزوش که بردن آرین جون به آرایشگاه بود رسید و تو یه عصر پاییزی از آرایشگرش 2تا نوبت گرفت و با پسری رفتن یه صفایی به مو هاشون دادن تو ارایشگاه ارین گریه کرده بوده و. بابایی نتونسته چندتا عکس درست و درمون بگیره  .......................... پسر نازم ان شالا داماد بشی ........ با باز شدن مدارس سر من دوباره شلوغ شده و باید برم سرکار  و آرین هم وقتی من نیستم پیش مامان مریم و عمه نازی می مونه دست همه کسایی که از پسرم  نگهداری می کنن درد نکنه امیدوارم پسرم فرزندی قدر شناس باشه

خبر دیگه اینکه فوق لیسانس قبول شدم و کلاس هام از بهمن ماه شروع میشه خدایا شکرت ........... آرین جون تمام اعضای بدنش رو میشناسه و عاشق برنامه عمو پورنگه>>>>>>>>....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)