آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آرین من و بابایی

تولد خودم و خودت مبارک

1391/4/30 18:16
نویسنده : مامان نی نی
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم....  این ماه 2 تا تولد داشتیم اول تیرماه اولین سالروز تولد خشجل مامان آرین جون بود که جشن رو خونه مامان مریم گرفتیم و عمه نازیلا و مامانی خیلی زحمت کشیدند وخونه رو تزیین و آماده کردند حدود 30 نفر مهمون داشتیم  بعد از شام کیک و کادو و عکس و شمع و فوت ......خیلی خوش گذشت و یادآوری خاطرات تولد و زایمان برامون شیرین بود .برای آتلیه هم همون جایی که برای عروسی مون رفته بودیم وقت گرفتیم  . 29 تیرماه هم تولد خودم بود که بابا مهدی جون شب تولدم ما رو برد دهکده توریستی پارس و سه تایی جشن گرفتیم . روز تولدم هم  شیرینی گرفتیم و رفتیم خونه مامان خودم  . از عسسیسسم آرین بگم که بزرگتر و شیطون تر شده تو مهمونی ها اگه خاله لیلا اونجا باشه  فقط دور و بر اون میچرخه و خاله لیلا هم تنها کسی که می تونه از ته دل پسر منو بخندونه همدیگرو خیلی دوست دارن   و دیبا دختر خاله هم خیلی خوب باهاش بازی میکنه . دندون موشی های آرین خیلی تیز شده و در حالت های مختلف می تونه شیر مادر بخوره .اگه یه چادر یا پتو رو زمین باشه میاره می خواد رو زمین بکشیمش و کلی کیف کنه .تو خیابون به اسباب بازی فروشی ها و میدون آسیاب وسط شهر خیلی علاقه داره . با بابا مهدی فوتبال بازی می کنه  وو قتی 123 میگم  هورا می کشه و گل می زنه . کنترل تی وی و ماشینو و خط خطی کردن جزوه بابایی و.... از وسایل مورد علاقه عخشمه . براش کتاب داستان گرفتیم که دوست داره قصه ها شو براش تعریف کنیم . فردا اولین روز ماه مبارک رمضانه از همه دوستان التماس دعا خیر دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)